MARTTOJEN 120 V. JUHLAPAITATILAUS

19.10.2018

Marttaliiton jäsenillä on nyt mahdollisuus tilata ennakkoon juhlavuoden logolla olevia reilumman kokoisia T-paitoja. Hinta on 35 € + postikulut. Kyseisiä paitoja tehdään rajallinen määrä.

Paidan väri on vaaleansininen. Logo on valkoinen. Materiaali on 96% EKO-puuvillaa ja 4% lycraa. Liitteessä on viitteellinen kuva T-paidasta sekä mittataulukko. T-paidat valmistetaan Suomessa. Paitoja toimitetaan siinä järjestyksessä, kun sitovat ennakkotilaukset saapuvat. Tuotteita valmistetaan vain, mikäli saamme riittävästi ennakkotilauksia.

Sitovan ennakkotilauksen voi lähettää osoitteeseen anna-maija.palosuo@martat.fi. Tilauksessa on mainittava paidan koko, määrä ja toimitusosoite. Muistathan tarkistaa kokosi mittataulukosta, sillä T-paita on tilaustuote eikä sillä ole vaihto-oikeutta.

Tilaukset on tehtävä viimeistään 31.10.2018. Paidat toimitetaan tammikuun 2019 alussa. Kerrothan tästä mahdollisuudesta yhdistyksesi jäsenille. Tämän sähköpostin voi myös välittää eteenpäin.

Juhlavuoden logolla olevia lyhythihaisia perus T-paitoja voi tilata koko juhlavuoden 2019. Informoimme tästä lisää tämän vuoden lopulla.

Aurinkoista syksyä ja mukavia marttailuhetkiä!

Yst. Anna-Maija Palosuo

Anna-Maija Palosuo, järjestösihteeri